Sabtu, 2 Jun 2012

Hati Panasss!!


Hati mana xsakit bila..........

- time aku nk hupdate blog.. line tenet sangat romantic.. hape pn x bolehhhh!!!
- time aku malas nk hupdate.. line tenet sangat agresif mengalahkan watson yambek...
- time aku nk makan... tp aku sedang gigih berdiet... hahaha.. yg ni xder kena mengena k.. saje nk buat  
  korang kompius kejap!! muahahaha.. sangat x beretika ye...


ni bukan namanya update ke?? macam la kannnn.....
Tapi hampehhh tol sb aku tokleh upload gambo lg!! ada idea x kt mana nk aku lontar si router ni.. nama je baru, 4G laju berdesup konon.. hampehhh kunyit tol laa... grrrrrrrrrr!!!!.. klu ku upload jugak.. esok lusa baru dia keluar gamaknya...  hwuaaaaaaaa :( tensionnnnn siotttt... tp kenapa hek tenet slow sngt?? aku tau la dateline dh dekat nk expired.. tp masih ada 2 bulan wokehhhhhh!!!....

Ok lah xnak merapu kepanasan sangat... buang karen jek.. ada ke cik line Mobily kesahhhhhhh!!!!!!


Aku je yg kisahhh wehhh... uittttt... nak masak hape ye tngh malam ni??? (lapar tahap cipan.. lupakan diet ku buat seketika/mlm ni aje ye) mcm nk order nasi Bukhari je.. tapiiii... opppsssss!! aku tengah diet la wehh.. target raya mesti kena.. 'nk pakai kebaya saiz S.. lg cun klu XS.. wahhhhh gituuuuu.... ahaksss.. ada ke jual kebaya di Saudi ni.. abaya ada laaa.. haha

ok lah.. apa2 pun kena gak masak something yg light2 ala2 nyamah aje.. hehehe.. lucnh td aku cuma sempat masak bakso je.. sekali hadap.. dh 'khalasssss' kata org arab. Hadoiiii.. pewot dh mengamok.. ok nk berangkat ke dapur dulu tengok apa yg bleh aku panggang.... seb baik kt umah ni xder cicak.. klu x habis dah ku panggang.. ngeh.. ngeh.. ngeh..

Until next entry yek... maasalamah... :))

Tiada ulasan: