Ahad, 6 September 2009

Stok belacan sudah tiba

Salam Ramadhan lagi,



(rupa kotak 4 segi, bila tiba sini dah jadi 12 segi tu....
tapi belacan tetap maintain 'bulat', alhamdullilah)


Masih berada pada tahap kemalasan yg luar biasa nk mengupdate blog..... cerita tu banyak,
tapi nak menaip...perhhhh... punyalah malehh...nak bukak lappy pn malas....
apatah lagi nk update blog... adehhhhhhh lotehh..bebenauuu!!.
*
*
Tapi hari ini, tah kenapa??.... cik kak ni ada mood plak??.... tapi 'malas' tetap maintain tau!!
cuma mood jer yg menguatkan semangat nk mengupdate.
*
*
Macam biasa.... citer dah nak basi...., tp tetap suka haku la nak masukkan dlm blog aku...
bukan apa... cuma nak mengelak blog ni dr terus bersawang....
penat tuh nak mengebas!!
*
*
Terima kasih tak terhingga buat adik aku kt JB nuh, sb dh poskan belacan, kopi cap bunga ros fav haku tu. Bila buat kopi tu sure ingat mak aku yg 100% suka minum kopi dan adik haku yg suka membancuh kopi pekat kaw...kaw... yg bikin mata jadi terang 2 hari tuh....
*
*
OK, itu aje kot aku nk bagitahu......
thank u so much utk adik aku sekali lagi.
See yaa!!

Tiada ulasan: