Isnin, 17 Disember 2012

Salam sekali lagi

ewah.. ewahh.. bukan main rajin la minah ni kan
maka tetiba terajin hupdate tetiap hari
kalau tak maunya duakalisebulan

minggu ni aje kot..
sok lusa mesti senyapppp balik dah.. sebab...
insyallah start esok sampai minggu depan me n family nk gi vacation
memandangkan skarang ni musim cuti2 skolah kt Saudi 
dan semua negara2 middle east rasanya

kami nak kemana?? tunggguuuuu la dulu
nanti i update la later.. later.. on.. hehehehe..
 kami pernah kesana suatu masa dulu.. tak silap tahun 2010 kot..
tapi kali ni nak kesana lagi bersebab

sebabnya adik aku dan family dia pon cuti sama2 kami kali ni
plus xbrapa nak puas masa first time pegi tu pn betol gak kekdahnya
(dasar sungguh!!.. mana pernah rasa puas klu gi bercuti.. tol tak?.. aku la tuh okehh!)
itu yg my lil boy terlebih excited
kezen forever dia ada skali.. sonok sakan lah mamat tuh
moga perjalan kami sekeluarga dan juga keluarga adik aku dilindungi Allah swt
dan dipermudahkan segala urusan... insyallah taala... ameen..

ok lah.. harini malas nk celoteh pepanjang.. 
memandangkan kaki dan badan aku dlm selimut
cuma jari jemari je yg kuar utk menghayun keyboard lappy
cuaca Jubail ni mcm semalam.. 11dgre ajekkk!!.. fullstop! grrrrrrrr!

Layan je la foto 2-3 kerat bestfren/boyfren/kezen forever dak Qaweem ni
harap kemesraan mereka kekal hingga ke Jannah
walau kami dok jauh berjotaaaa batu.. namun kalian tetap dekat dihati kami



Afif si adik Adam with my lil boy.. meka sngt la rapanya ok!
dan meka anak Ika my 1 n only sister




'menunggang' pun kena bertiga!



tambah perisa lagi sorang... bukan yg berbaju merah itu ye.. dia anak pokcik 'John'
xde kena mengena ngan fam aku wlu belah kuarga angkat..
tp mamat kecik yg berbaju biru kanan skali.. Iman Hakimi.. anak abg aku
meka kezen kezen.. umur pn lebih kurang bagi tolak campo aje




Tambah lg sorang... yg ujung donia skali tu.. merangkap cucu terkecik mak aku
anak abang aku adik si Iman td yg bernama Imran Hakimi
yaa!! meka semua lelaki I tell u!
Ummi aku cuma ada sorang je cucu pompuan, iaitu anak sulung aku Dania
dah la sorang... jauh dimata dekat dihati plak tu..
sian ke ummi aku.. xdpt nak chating2 cerita pasal emas permata
ngan cucu pompuan dia ni.. alaaahaiiiiiii!!
sungguh buruk sangka! 


ok dah selesai.. sekian terima kasih
yang benar... dot dot dot
zzzzzzzzzzz


Tiada ulasan: