Sabtu, 15 Disember 2012

Khemah mu, tetap khemah mu jua!


Salam allz!


Masa utk bersedih seketika
Tiada kata2 yg dapat digambarkan waktu dan ketika ini
hanya redha dgn keputusan dan sedar bahawa bukan semua yg kita miliki adalah rezeki kita

Harini, seperti yg dijanjikan.. 
(yg benornya dh lama landlord kami ni janji.. 
tp janji2 arab itu seropppaaaa juga ngan janji k*****g)

Tapi kali ni mcm xpercaya plak... ehhh! dia buat betol2 la.. adehhh..
ingat janji2 ayam dia lagi
nak wat camner... terima je lah labu.. bukan hak ko pon kan.. 
itu rete Ahmad Albab yg punya... ehhh.. silappp!!.. 
Sheikh Khaleed si landlord yg punyaa daa..

Akhirnya... khemah mu, bukan khemah ku jua.. uhukuhuk..
sedih giler mak Jemah harini

*
*
*
*

Tinggal kenangan.. khemah badwi depan rumah ku.. huhu


Mana tak sedih wehh... selama aku dok Makkah sector ni, 
inilah tempat aku bermesra dgn kenkawan/ tetamu bila time aku buat makan2,
tempat melepak dikala winter datang menjelma
dok merunggun api smbil pekena gahwa,
pendek kata si khemah ni sangat2 lah berharga lg berguna bagi kami
sob.. sob.. sob..

Dulu dia kata nak hangkot pi Riyadh, tp myb xbrapa menjadik, 
la ni dia kata nak buat tembok pemisah antara umah aku ngan khemah
dan kerja2 menembok sedang giat dijalankan luar umah aku skarang ni
cam nyampah plak tengok pekerja2 penembokkan kt luar tu
rasa cm nak suh dorang balik tidur jek.
Tapi ko berangan ke longkang je la kan
siap dia kabo 'ada aku kesahhhhhh'

So, skang ni nk buat makan2 kena la kecil-kecilan aje kekdahnya
ruang tamu umah x brapa besar
klu nk dok dapor tengok sinki esbok bagai ok gak
ada ke patot! xpe.. xpe... saba.. saba..

udah.. udah.. toksah nak sedih sangatlah kan
 moh kita layan citer pontianak vs orang minyak kejap,
kita tengok gaya apa cite nya tuh..
agak2 pening.. tuka cenel katun plak
jgn x tau... i ni suka tengok citer barbie uuuuu.... hehehe
jom senyum berjemaahh... :))


Tiada ulasan: