Ahad, 5 Disember 2010

Ummidin kembali????


Assalammualaikum w.m.h.b..


Ummidin Kembali???
wahhh... macam mimpi jew buat n3 baru kt blog yg dah macam berkubur kaku ni...
dah puas aku cuba mendelete, menyembunyikan, mengambus, menanam...
tp semua usaha gagal belaka..
(mungkin, masih ditahap rabun tenet or sumtin like that la kottt... haha.. sila abaikan ayat ini..)

But Nope.... ahaaaa!!
bukan Ummidin ajer yg membeku kaku sebegini...
rakan2 sejawat dan seangkatan dgn Ummidin ni pn, mcm pening2 lalat jew aku tengok blog dorang.. hikhik (jgn mare geng!! tol per?? haha)
mungkin malas tahap ultraman dh melanda..
mungkin jugak penangan mudah alih FB pn ye jugak kot.. ye la tuh... ngaku jew la.. huhuhu..

Ermmmm.. nk citer aper yer?? adusssss!! ni yg tekanan darah rendah aku dh datang nih...
klu cerita tuh, perggghhh... memang tengah banyak gilozzz.. klu nk di xpos kt sini,
tapiiiii...
aku x tau nak mula dr mana... sb semua cerita bagaikan xder memori.. muahaha..
(xder citer la tuh... eksen jew beb!)

Udah lew tuh.. malas nak merepek...
straight to the point la makcik wehhh!!

OK.. OK.. sebenarnya, aku saja jengah blog sepi nih... nampak cam bley pakai lagi, xrenyuk, xkerepot lg, mcm nak pindah sini balik pn yer jugak... xtaw lg.. hahaha.. boley gitew!!
Insyallah, jika kerajinan dh x terbendung... maka aku akan/tetap/apa2 la.. dgn senang hati mengupdate blog ni lg... nak citer kt FB x muat column.. takut korang komen mcm org jual botol kt pasar pn ye jugak.. hukhuk.. yeke beb??


OK.. OK.. dh start citer!!

citernya : aku nak wish HEPI BUFDAY jew kat
ummi aku PUAN SHARIFAH LON AL-QUDSI yg berada di Malaysia sinun.... dah bertambah usia ummi aku maka akan bertambah jugaklah usia aku nih.. macam xcaya jew nak masok alam pra-veteran.. adussss.. tapi aku bersyukur padamu ya Allah, sebab dipanjangkan usia supaya dapat menambah ilmu didada utk hari tua dan juga sebagai bekalan diakhirat nanti.. insyallah.



(miss u so much.. ummi.. hukhuk)


OK.. dah sudah!
untuk n3 kali nih... ni pn rasa macam dh panjang lebar sangat (compare status kt FB lew!! haha)
lain kali lain masa lain kerajinan, aku bersiaran lagi.. insyallah.. (semangat sket beb!! since mood dh datang nih... berkobar2 gitew.. :P)

See yaaa, bebehhh!!

1 ulasan:

nj berkata...

Mumtaz Ya Habibi!!! Selamat menulis kembali...
BerKobar2??...gi Khobar je laaahhhh! huhuhu