Rabu, 8 Oktober 2008

Mood Raya Berwajah Muram

Salam lagi buat semua......

Kenapa hekkkk!.... mood raya yang ceria bagi kita dah sampai kepenghujungnya. Sebab ape yekk.... sebabnye cik hubby yang sentiasa ada bersama kita selama 13 tahun akan pergi berhijrah ke bumi Anbia untuk mencari rezeki. Jaraknya terlalu jauh.. beribu-ribu batu.. tak dapat dibayangkan perasaan ini, sekejap sayu, jap suka, jap takut.. macam2 laa. Tapi bila difikir2 sejenak bukan kita sorang je yang berdepan masaalah camtu, ramai lagi para isteri2 dan ibu2 senasib denganku. Tapi kita harap rezeki kita dan anak2 untuk menyusuli hubby akan datang akan dipermudahkan olehnya... insyallah. Diharapkkan sepeninggalannya nanti, kita akan tabah dalam menguruskan hal ehwal rumahtangga bersendirian. Cuma yang kita bimbangkan sesanggat ialah anak kita yang bungsu, Qaweem, di terlalu rapat dengan ayahnya, setiap hari dia akan tunggu yayah nya balik kerja dan lepas tu ajak pergi jalan2. Hopefully, semuanya berjalan dengan lancar, pada tanggal 18hb. Okt. 2008, hubby dengan 4 org lagi rakan2 nya akan berangkat meninggalkan family masing2.

Buat Shikin, jangan risaukan abang Pet kamu tu, my hubby akan jaga dia kat sana, biarlah dia rasa hidup susah sekejap tanpa isteri disisi... hehehe.. kalau ada rezeki, giliran kita para isteri pulak akan kesana, insyallah.

Buat anak2 semua yang akan ditinggalkan ayah, masih ada ibu yang akan menguruskan hidupmu sepanjang hari. Kuatkan semangat! peperiksaan akhir tahun bakal tiba...
semoga keputusanmu akan membuatkan ayah kamu tersenyum di sana.... Thumbs UpThumbs Up





Tiada ulasan: